MINI LUXURY COLLECTION


Jestem bardzo ciekawy waszych opinii oraz czy podoba wam się ten sposób przedstawienia stylizacji :) Dajcie znać w komentarzu co sądzicie 

Manekin numer 1 - Płaszcz ( zrobiony z 2 części ) DKNY & Archive I Sweterek - Archive I  Podkoszulka - Cheap Monday I Spodnie - Nelly I Naszyjniki: RIO, Chanel I Torebka - Archive 
Buty - Limited Edition I Beret - Decades

Manekin numer 2 - Płaszcz PPQ I Spódniczka - Balmain I Buty - Balmain I Futerko - Fallen Angel
Bluzka - PPQ I Torebka - Limited Edition 

Manekin numer 3 - Marynarka - Limited Edition I Koszula - Pals I Naszyjnik - Archive I Buty -Archive I Torebka Limited Edition 

Manekin numer 4 - Koszula -  DKNY I Marynarka - Chanel I Naszyjniki - Limited Edition & RIO 
Spódniczka - Frankie Morello I Torebki - Chanel & Miss Sixty I Buty - Limited Edition. 

Manekin numer 5 - Sukienka ( 2 sukienki jako jedna całość ) - Herve Leger I Płaszcz - Subcouture I 
Naszyjniki - Chanel & Fallen Angel I Kolczyki - PPQ I Buty - MSW I Torebka - Limited Edition.

Tło - Musem Mile ( Imitacja wnętrza sklepu Givenchy ) 

11 komentarzy:

  1. Jak dla mnie tak przedstawione stylizacje są ekstra - odmiana dla modelek :D
    Fajnie, że wszystkie stylizacje są w podobnych kolorach. Najbardziej podobają mi się dwie ostatnie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kolekcja oparta na znanych projektantach mody, można się poczuć jak na zakupach w Vitkacu, wszystkie stylizacje to sztos a moje ulubione to 3 i 5:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vitkac przy tej ekspozycji wydaje sie bardzo wybrakowanym domem handlowym :D brak Chanel, przeciętne rzeczy od Fendi (nie ma tam Peekaboo :/)

      Usuń
    2. Masz rację, nie ma Chanel a to przecież taki klasyk dlatego ta kolekcja tak bardzo się wyróżnia, nie tylko projektantami ale też przepiękną kolorystyką :)

      Usuń
    3. Podobni Chanel ma powstać w hotelu Raffles Europejski, ale czy tak będzie? ;) zgodze sie z Toba, kolorytyka od razu przyciaga uwage ;)

      Usuń
  3. Tutaj nie potrafię nawet wybrać ulubionej... Wszystkie są idealne i żadnej niczego nie brakuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie mega, świetna odmiana. Jeżeli chodzi o stylizacje to trudno mi wybrać najlepsze. Są w mojej ulubionej kolorystyce i przede wszystkim w moim stylu. Kocham kazda

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze co mi sie rzuca w oczy to troche male glowy manekinow ;) zwlaszcza te ktore sa skierowane w bok. 2 ostaatnie stylizacje sa wyjatkowe! Ostatnia zwlaszcza mi sie spodobala, moje serce skradly te buty i kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwa ostatnie looki skradły moje serce! Klasyczne Chanel z dużą ilością biżuterii i te torebki, wszystko idealnie dopasowane kolorystycznie. Sukienka i kolczyki w ostatniej stylizacji są tak piękne <3
    Jedyne co mi przeszkadza to złote buty w środkowej stylizacji, po prostu tam nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  7. ah, taka forma jest świetna!:D super stylki

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy manekin wygląda rewelacyjnie i na bogato! ;D Trzeci i piąty jak dla mnie najlepsze ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Fempirial , Blogger