Mini Collection II - Cold Safari + Konkurs

 Witajcie kochani! 

Na wstępie chciałbym życzyć wam wszystkiego co najwspanialsze w 2021 roku! Miejmy nadzieje, że będzie lepszy niż poprzedni. 

Dzisiaj przychodzę do was z kolejną "mini" kolekcją mojego autorstwa. Mam dość zimnych i szarych dni dlatego dziś zabieram was na Safari. Modelki niestety nadal czują europejski chłód dlatego nie chciały zdjąć płaszczy. Jestem ciekawy waszych opinii. Standardowo zapraszam do komentowania. 

Noworoczny konkurs! - Napiszcie gdzie chcielibyście wyjechać aby spędzić te zimne miesiące z dala od śniegu i minusowej temperatury. Losowanie odbędzie się gdy pojawi się 20 komentarzy pod tym postem. 

1. Miejsce : 400 sd

2. Miejsce : 200 sd

3. Miejsce : 100 sd 



 *zaczynając od strony lewej: 

1. Manekin - I Płaszcz - Voile Holiday I Futerko - MSW I Spodnie - B. Bizou I Torebka - Givenchy 

                     I Buty - Museum Mile I Chustka - Limited Edition 

2. Manekin - I Sukienka & buty - Young Hollywood I Torebka - Chanel I Bransoletka - RiO I kolczyki - 

                      IT GIRLS 

3. Manekin - I Koszula - Limited Edition I Sweter - Archive I Kamizelka - Chanel I Spodnie - Dior 

                      I Naszyjnik - Chanel I Buty - Yves Saint Laurent 

4. Manekin - I Okulary - Chanel I Futra - Subcouture & DKNY I Koszula - DKNY I Koszulka - Chanel 

                      I Naszyjnik - B. Bizou I Pasek - Chanel I Spódnica - Chanel I Torebka - Antidote 

                      I Buty - TheJestSet 

5. Manekin - I Beret - B. Bizou I Koszula - Moschino & Givenchy I Naszyjnik - Dior 

                      I Płaszcz - Limited Edition & Chanel I Spodnie - DKNY I Torebka & buty - Chanel 

6. Manekin - I Koszula - Pals I Pasek & Okulary - Limited Edition I Futro - Antidote 

                      I Torba & Buty - Valentino I Spodnie - VINYL 

7. Manekin - I Okulary, Kolczyki, Buty & Czarna marynarka - Limited Edition I Biała marynarka - 

                     Archive I Sukienka - Sonia Rykiel I Naszyjniki - Gucci & DKNY I Torebka - VINYL

                     I Bransoletka - Yves Saint Laurent 

8. Manekin - I Futro - Dolce & Gabbana I Sukienka - Young Hollywood I Buty - DvF 

                     I Torebka - Yves Saint Laurent I Naszyjnik - Voile Holiday 

9. Manekin - I Koszula - Couture I Naszyjnik - Anna Sui I Kapelusz - DvF I Płaszcz - Fallen Angel 

                     I Spodnie & Torebka - Dior I Buty - Royalty I Pasek - Fallen Angel I 

                     I Futro na rękawach - Dolce & Gabbana *DIY I

                      

                    Zwierzątko pochodzi ze sklepu Limited Edition Decor 

                    Wnętrze pochodzi ze sklepu Windows On The World 




4 komentarze:

  1. Po ostatniej wizycie w Dominikanie chyba na razie nie szukam innego ciepłego miejsca, wiem, że chcę tam wrócić powykorzystywać uroki natury, pyszne empanady i słonko :D

    Podoba mi się, że Twoja kolekcja jest bardzo spójna. Moje ulubione zestawienia to drugie i trzecie od prawej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, jestem tutaj z innego stardollowego bloga. O ile przeglądanie tamtego mnie nudzi, o tyle bardzo pozytywne wrażenie wywarł na mnie Twój blog. Co prawda w stardoll już nie gram, ale chętnie będę zaglądać co x czasu tu do Ciebie.
    Zaobserwowałam na instagramie. Bardzo fajne zdjęcia! :p
    PS. Ustawienie manekinów i cała grafika wygląda estetycznie, tak przyjemnie i fajnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ale duza kolekcja! Druga od lewej chyba moja ulubiona. Ciekawi mnie tez trzecia ale troche malo widze :( trzecia od prawej tez swietna! Lubie ten Twoj pomysl na dwie marynarki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cała kolekcja po prostu wow, pierwsza od prawej stylizacja to mój favoryt
    chciałabym polecieć na wyspy kanaryjskie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Fempirial , Blogger