21 Vibes

      


Witajcie! Idzie wiosna! W Zurichu 18 stopni, futerko schowane do szafy i zaczynamy nosić lekkie ubranka. Nareszcie. Osobiście mam dość zimy i do czasu aż termometr nie pokaże temperatury +10 stopni nie wracam do Polski. 

Nowa stylizacja w delikatnie innym stylu niż moje poprzednie pracę ale.. - lubię to! Dajcie znać co sądzicie. Jestem ciekawy waszych opinii. Standardowo na dole lista ubrań użytych do stylizacji. 

Na dniach ukaże się kolejna edycja dekorum + mini konkurs. 

Seeya, xo.

Chustka - Limited Edition I Naszyjniki: Pretty&Love - Chanel - Gucci - DKNY I Kolczyki - Balmain 

Bransoletka - GIVENCHY I Torba - DKNY I Sukienka - Alexander McQueen I Buty - DvF


Sugar - jakoś pasuje mi ta piosenka do tej stylizacji. Feel it. 



3 komentarze:

  1. Śliczna stylizacja :) Nic dodać, nic ująć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lekka stylizacja, dobra na wiosnę a nawet na lato. Też mam już dosyć zimy, potrzebuję słońca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja z wntrzem tworzy razem spojna calosc przyjemna dla oka :) podoba mi sie wybor bizuterii i kolorow, delikatnie ale z charakterem. Jedynie torebka jest troche kiczowata...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Fempirial , Blogger